Menu

Resident Evil 6 - Hesla a hlavolamy



1) střílející sochy

Když se dostanete do katedrály, vejdete do místnosti, kde po vás bude střílet socha s kuší. Aby po vás nestřílela a aby jste se dostali dál, stiskněte tlačítko na podstavci sochy. Stejně to udělejte i v místnosti další u všech soch.





2) Sošky Madonny

V katedrále máte jeden hlavní úkol - dostat se pod oltář. K tomu je ale potřeba najít dvě sošky Madonny a umístit je na podstavce v patře. Poté najít další dvě bílé a umístit je opět na podstavce ale v posledním, nejvyšším patře. 1. (hnědá) soška je vedle oltáře, druhá v truhle, v místnosti v prvním patře. Jednu bílou sošku získáte po dokončení hlavolamu se střílejícími sochami a druhou po splnění hlavolamu se zvony.





3) Hlavolam se zvony

Když se v katedrále dostanete až ke druhé bílé sošce Madonny, která je ale za mříží, musíte vyjít na terasu a střelit do všech zvonů. Jakmile budou všechny zvony zvonit, střelte dvakrát do vaku u točícího se kohouta na střeše. Poté se mříž vysune a vy budete moci sošku sebrat. Hned poté se vám pod schody otevřou dveře do posledního patra, kam vejděte a sošky postavte na podstavce.





4) Hlavolam s čísly

V podzemí katedrály budete muset luštit tento poměrně lehký hlavolam. Vejdete do této místnosti a musíte si otevřít dveře. Můžete otevřít všechny dveře od cel včetně těch, do kterých jít musíte. Dveře se otevírají tak, že číslo cely, které je napsáno přímo nade dveřmi musíte naťukat na panel v zadní části. Problémem však je, že ne u každých dveří jsou čísla čitelná.

Tady máte kombinaci v 1. místnosti: 102, 012, 201, 210
Tady máte kombinaci ve 2. místnosti: 102, 201, 021, 120, 012





5) Kód ke dveřím

Ve třetím chapteru Jakova scénáře se budete muset dostat pryč z budovy Neo-Umbrelly a ke dveřím budete potřebovat heslo v podobě tří ze šesti znaků. Já vám zde nemohu vypsat přesnou kombinaci, protože obrázky se ve hře generují vždy náhodně, ale tady máte návod, jak heslo zjistit: (za Jaka) Vedle v místnosti jsou počítače a můžete zde ovládat kamery ve třech místnostech. Přepněte si pohled na třetí kameru a sledujte, jaké obrázky na panel u stejných dveří naťuká Sherry. To bude i vaše heslo. (za Sherry) - až se dostanete do umývárny, schovejte se naproti dveřím do skříňky a sledujte, jaké heslo tam naťuká jeden z J'avo.





6) Hlavolam v pokoji na ponorce

V prvním chapteru Ady scénáři se dostanete do pokoje, ve kterém se musí vyluštit hlavolam podle obrazu na zdi. Nejprve musíte zkusit otevřít dveře. To se nepovede. Poté jděte do zadní části pokoje a přes otvor ve zdi se podívejte na obraz na druhé straně zdi. Něco vám překrývá pohled a to něco jsou rohy zvířecí trofeje z druhé strany. Jděte tedy k ní a stiskněte tlačítko pod ní. Rohy se srovnají a vy se teď můžete jít podívat. Obraz se v "kukátku" promění na horor a to, co nás na něm v tuto chvíli zajímá je velmi výrazná ryba. Ta je také řešením hlavolamu. Oběhněte tedy všechny panely a nastavte je tak, aby výsledný panel u dveří zobrazoval rybu. Poté potvrďte a jděte dál





7) Hlavolam v katakombách - cesta za truhlou

Když v Ady scénáři vstoupíte v katakombách do místnosti s truhlou, kde jsou u stropu oběšenci, uvidíme v ukázce zombíka, který zatáhne za páku a truhla se propadne otevřeným poklopem do další místnosti. Zombie zabijeme, ten nám nepomůže, musíme skočit za tou truhlou ale jak to rychle udělat když poklop se zavře jen co páku pustíme? Jednoduše - panel s pákou dotlačte pod oběšence napravo, musí být přímo pod ním. Poté sestřelte zámek oběšence aby spadl dolů. Oběšenec spadne na onu páku a stlačí ji dolů. Vy máte tak cestu k truhle otevřenou!





8) Hlavolam v katakombách - elektřina

Tak už jsme u truhly a sebrali jsme emblem. Je tu ale jeden problém - není cesty ven. Přesto se ale cesta najde - dostačte každou ze dvou mrtvol sedících na trůnu na čtverece napojené na elektrický obvod. Je ale potřeba zabrat ještě jeden čtverec a k tomu vám dírou ve zdi přileze dobrovolník - zombie, kterého na poslední čtverec musíte nalákat a střelit do něho. On na něj spadne a zpřístupní se cesta ven.





9) Hlavolam v katakombách - padací podlaha

Posledním hlavolamem v katakombách Ady scénáře při pátrání po Simmonsově emblemu je tento dost netradiční. Na zdi visí mrtvola která tu nehraje žádnou roli ale před ní se procházejí zombie. Když ale skočíte k ním, podlaha se sklopí a shodí vás do patra pod ní a vy poté zase musíte prolézt ventilačkou, po žebříku a jít zase nazpátek. Možná by vás to někoho ani nenapadlo ale ty tři zombíky musíte kuší přistřelit ke zdi na níž visí mrtvola. Jedině poté se podlaha nepropadne a máte šanci sebrat poslední část emblemu.









« Zpět



Naposledy upraveno: 02.12.2013 18:34:24