Menu

Resident Evil - Hesla a hlavolamy



1) místnost s "rytíři"

V této místnosti jsou po stranách vystavená rytířká brnění a uprostřed místnosti jsou dvě sochy a na zemi tlačítko. Pokud tlačítko stisknete, z otvorů v zemi se začne vypouštět smrtící plyn. Aby se plyn nevypouštěl, odsuňte dvě sochy na oba otvory a poté stiskněte ono tlačítko. Nyní se plyn už nevypouští a otevře se komoda s emblemem na konci místnosti.




2) Obrazy v galerii

V této místnosti je několik obrazů, u nichž musíte stisknout tlačítko podle stáří člověka, který na daném obrazu je, a to od nejmladšího po nejstaršího. Když se vám to nepovede, začnou na vás útočit vrány.



Video s návodem:




3) Získání mapy v 1. patře

V místnosti na konci chodby v prvním patře pravého křídla Spencerovy vily je krb, nad kterým je pověšen zvláštně bílý prázdný obraz. Tím obrazem je mapa, kterou získáte, když zapalovačem rozděláte v krbu oheň.




4) Akvárium a skříň

V prvním patře je malá místnost - jakási pracovna. Za velkou skříní naproti psacímu stolu jsou granáty do granátometu, které získáte tím, že stisknete modrého brouka na nástěnce se hmyzem, tím se vypustí akvárium, které následně odsuňte směrem od skříně a skříň pak odsuňte směrem k akváriu.




5) Temná místnost

Vedle půdy je temná místnost bez osvětlení, ve které můžeme odsunout skříň. Ve skříni ve skryté místnosti najdeme acidové granáty do granátometu (bazooky). Aby jsme je ale mohli sebrat, musíme zapalovačem zapálit svíčku na stole ve vedlejší místnosti, protože tu není nic vidět.




6) Použití herbicidu

Herbicid je potřeba použít v místnosti s nakaženou rostlinou, v botanické části levého křídla vily. Rostlina střeží klíč "Armor key". Herbicid najdeme v místnosti se psacím strojem vedle schodiště v pravém křídle vily a musíme ho nasypat do kádě u rostliny.




7) Klavír

V místnosti na konci chodby, na jejímž začátku je mrtvola Kennetha Sulivana, je klavír, na nějž můžeme s pomocí not v hudebním sešitě zahrát "sonátu měsíčního svitu". Notový sešit najdeme hned za skříní ve stejné místnosti jako je klavír. Po zahrání sonáty se v místnosti odsune část zdi a my ve zpřístupněné místnosti můžeme ze sochy sebrat zlatý emblem. Nezapomeňte si sebou ale vzít emblem dřevěný, který je nad krbem v jídelně, ten musíte vložit namísto toho zlatého, jinak se zeď zavře a zlatý emblem budete muset pro znovuotevření vrátit.




8) Bedny

Při vstupu do oblasti laboratoře s výzkumem žraloků - "Neptunů" se zaseknete u těchto beden. Bedny musíte odsunout a shodit do vody, aby bylo možné vodu přestoupit v suchém stavu. První dvě bedny jdou bez problému, ale tu poslední musíte nejprve odsunout na druhou stranu, odsunout od zdi a pak teprve ji odsunout do vody.




9) Hlavolam v knihovně

V knihovně stiskněte tlačítko u busty na zdi. Tím se u knihovny na zemi rozsvítí čtverec a vy na něj musíte odsunout sochu z druhé strany. Tím se odsune knihovna naproti světlu a ze stolu můžete sebrat MO Disk.




10) Pavučina

Mnozí z hráčů se na nás obraceli s tím, že si nevědí rady jak dál od velkého pavouka v podzemní Specerova sídla. Řešením je to, že musíte na barelu v této "jeskyni" sebrat nůž a rozsekat pavučinu, která brání vstupu do dveří vedoucích dál.




11) Hlavolam v podzemí

V tomto hlavolamu musíte sochu odtlačit na místo poblíž dveří, potom musíte u otvoru na zdi zatočit klikou a kus zdi tak odsune sochu od zdi. Znovu zatočte klikou aby se kus zdi opět zasunul a sochu odtlačte na tlačítko na druhé straně na zemi. Tím zůstane kryt bránící modrou knihu "Doom book 2" otevřen a vy ji budete moci sebrat.




12) Hesla na počítači v laboratoři

Abyste se na tomto počítači v podzemních laboratořích dostali dále do systému, musíte zadat login JOHN a heslo ADA. Dále, pro odemčení dveří od místnosti v B2 zadejte heslo MOLE.








« Zpět



Naposledy upraveno: 14.02.2014 19:08:35