Resident Evil 0 - hesla a hlavolamy




Hlavolam ve vlaku - ovládání brzd


Tento hlavolam zahrnuje dvě obrazovky s čísly 81, 36 a někdy i 67. Vaším úkolem je zadat 10 čísel, která dají dohromady součet toho znázorněného čísla. Na obrazovce s číslem 36 je to těžší, protože se vám neukazuje, jaké číslo vám vychází, ale i tak to není nic složitého.

U čísla 81 zadejte kombinaci: 9 9 9 9 9 9 9 9 8 1 .
Může být také jakákoliv jiná kombinace, která dá dohromady číslo 81.

U čísla 36 zadejte kombinaci 9 1 5 5 4 4 2 4 1 1
Může být také jakákoliv jiná kombinace, která dá dohromady číslo 36.

U čísla 67 zadejte kombinaci 9 9 9 9 4 5 5 5 5 7
Může být také jakákoliv jiná kombinace, která dá dohromady číslo 36.







Dveře a svíčka


Ve školícím centru jsou dveře, pro jejichž odemčení je nutno zapálit svíčku. Pokud si lámete hlavu tím, proč nejde zapálit, tak vás ujišťuji, že nejprve musíte do zapalovače najít olej. Ten se nachází v kuchyni hned vedle jídelny.




Hodiny


Jakmile nasadíte minutovou ručičku, označenou jako "Iron needle" do hodin ve věži školícího centra, budete muset nastavit čas, aby se odemkly dveře s hodinovým emblemem.

Nastavte velkou ručičku na III a malou na VIII.




Šachovnice


Figurky na velké šachovnici odsuňte na ta stejná místa, kde jsou na malé šachovnici na psacím stole v této místnosti. Získáte tím přístup ke knize zla.




Kód v konferenční místnosti


Pro zadání kódu na počítači v konferenční místnosti je vyžadován MO-disc. Ten získáte, když najdete micro film A a micro film B, a spustíte je na projektoru v místnosti na konci levého křídla v přízemí budovy školícího centra. Kód je 2D, ten však zadáte zároveň na dvou počítačích v konferenční místnosti, k čemu je potřeba rozmístit Rebeccu a Billyho ke každému z nich. Umístění počítačů 2 a D je znázorněno na obrázku vespod. Může se stát, že budete kód mít jiný než 2D, například 3A. Stejným způsobem počítače najdete podle obrázku.






Ovládání elektrického napájení


V mučírně ve sklepech školícího centra, musíme nastavit přívod elektrického napájení. Zadejte v pořadí: Up, Up, Down, Up, Up.




Hlavolam se sochami zvířat


V tomto hlavolamu musíte zapalovat svícny u soch celkem šesti zvířat. Zapáleny musí být v pořadí od nejslabšího po nejsilnější z vyobrazených zvířat. Tedy: jelen, vlk, kůň, tygr, had, orel.




Heslo od kufru


Ve zbrojnici najdeme kufr (Duralumin Case), který k otevření vyžaduje heslo. Tím heslem je 385, je napsané přímo na kufru.




Heslo od dveří v laboratořích (pod kostelem)


Nejprve je nutné najít kolečko s čísly, aby je bylo možné vytáčet. Pak zadejte čísla 4 8 6 3




Aktivace elektřiny v čističce odpadních vod


V patře B4 musíte na počítači v kanceláři nastavit tři body, které musí společně dosáhnout na všechny ostatní body na ploše. Na obrázku vespod jsou znázorněné ty body, které vám zajistí úspěch.




Bedny ve vodní nádrži


Jakmile se dostanete do stok, musíte nejprve najít Billyho, protože bez něj tento hlavolam nelze udělat. Jde o to, rozmístit dvě dřevěné bedny a jednu kovovou tak, aby bylo možné je dostat přes otočnou mříž. Za Billyho posouvejte bedny a za Rebeccu ovládejte mříž. Řešení hlavolamu vám předvedeme ve videu:



















© 2011-2017 Tricell.cz, Resident Evil Fansite
Poslední novinky:     Resident Evil 7 získává první DLC „Banned Footage vol.1“   •   RE7 Live-action trailer   •   Může být Glenn Arias agent Hunk?   •   Stahujte fanouškovské demo Resident Evil 3.5   •   Druhý trailer na Resident Evil: Vendetta